Kelebekler Vadisini Gezdik Geldik

01.06.2015 Tarihinde açılışı gerçekleşen Konya Kelebekler Vadisi'ne gittik gezdik iki kardeş ve sizinle paylaşmaya geldik efendim :)
Gerçekten bir çok ilginç bilgiyle karşılaşacağınız bir ortam.
Ama aynı zamanda etrafınızda kelebeklerin uçması da işin harika yanı. Eve bildiğiniz içine girince etrafınızda kelebekler uçuyor hemde renk renk büyüklü küçüklü. Aynı zamanda sizden korkmuyorlar elinize alıp sevebiliyorsunuz rehber eşliğinde.
Sözümüzü fazla uzatmadan çektiğimiz resimlerle bu yolculuğu tekrar sizlerle yaşamak isteriz :)
















Ahhh bu kelebek çok usta oyuncu bayanlar baylar...
rehberimiz bu kelebeği tuttu sonra özelliklerini saydı saydı sonra bu kelebeğin bilinmeyen bir özelliği daha var merak ediyor musunuz diyip avucunun içine rahatça bıraktı ve minicik ayaklarını ölmüş gibi dikti gördüğünüz gibi ölü taklidi yapıyor dedi ama biz harbiden öldü sandım biz kardeşimle dokunduk ölü gibi kıpırdamıyo Allahh dedim öldü gerçekten sanırım üzüldüm ama gerçekten... sonra rehberimiz elinden fırlatınca etrafımızda narin narin, süzüle süzüle uçmaya devam etti :)))





Yine kelebeklerin dünyasına girişte böyle bir çiçeklerle karşılaşıyorsunuz :)




































Bütün her detayı incelikle düşünülüp detaylandırılmış..


Hemen hemen her yerde dijital ekranlar var bilgileri okuyup hikayelerine göz atabilir veya çocuğunuz varsa oyun oynayabilir :)


























Bu böcekleri yurt dışında inançlarına göre çocuğu olmayan bireyler yiyorlar 400 bin dolara satılıyormuş efendim. Kimi bireye göre de evinde olması gereken muhakkak böceklerden. İnançlarına göre evlerine huzur, mutluluk, bereket getirirmiş..


Uçak yapımında esinlenilen yusufcuk ve böcekgiller :)




Böceklerin hayatımızdaki yerinden konuşuldu gerçekten aslında baktığımızda çok büyük bir kısmını böceklerden esinlemişiz. Modadan bilime kadar...



Turun sonunda sizi hediyelik eşya dükkanı bekliyor :)


















Veee artık turumuzun sonuna gelmiş bulunuyoruzzz :)

Yorumlar

  1. Resimler çok güzel canım arkadaşım, emeğine sağlık :)
    Gezmiş kadar oldum :)

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok teşekkür ederimm yüreğine sağlıkk :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

15. Geleneksel Taşınma Şenlikleri

Misk Kokulu Eski Bayramlar...